Monday, July 20, 2009

Hello lovelies! n welcome new followers/readers <3
I really thought i'd never have time to get back on blogger but I can make things work! Anyways, i'm wearing Violet in Colorvue 3 Tones lenses. They are not dramatic like my gray ones but they still make my eyes look a little bit bigger than normal. I also ordered aqua glamour ones so we have yet to see what they look like, I just have to buy some storage cases for the rest of my lenses since i'm building a collection here.
Went into Charlotte Russe the other day and decided it's time for some new shades. My husband is right when he says I have a bunch of them already, but that's only cause they get scratched up or I just get tired of them.


I love shades. I have to wear the ones with the nose thingies on them though, really because I don't like seeing my makeup on my shades. Oh yeah, I LOVE big shades.


Here's my lil' man snoozin on his swing. I thought this was so cute because he's sitting still like an adult haha. It's taking him forever to get used to his pacifier but I want him to like it because he does what I call agression feeding which is he only wants to suck on something when he's gassy and fussy. He's been really fussy lately and I don't know how i'm still alive. Thank goodness my dark circles have not gotten worse!


11 comments:

KRYSTAL said...

beautiful! love that first pic! nice eyes =] the shades are pretty! i LOVE big shades too! lol your lil man is sooOo cute!

xoladiihoneyxo said...

haha. I agree with Krystal! your lil man is adorableee! and I love those shades! I bought one pair of brown shades from Charlotte Russe last year and I still love it... only thing is I can't see far so I don't wear them that much anymore =T I should just get myself contact lenses -___-

Meeow said...

i love colorvue contacts, I bought the big eye version of blue and brown. my bf mentioned they remind him of anime cartoons LOL. Charlotte russe shades are hot, but everytime i buy em, i lose em=(
I started buying my shades from 7mile, they got fake Chanel, Louis Vuitton etc shades, for cheap(7.99 +), but the copycat designs are really worth it.

Female_intuition said...

lil man is too cute and I love your eyes! :)

Edna said...

I like your purple contacts :) and your lil guy is so cute!

Dana Yoshimizu said...

I love the shades & the baby is so adorable. Keep posting pictures of him & make us all go "gaga" over him! :) haha

Christy said...

you look gorgeous in your picture! i love your lashes; they're so long and pretty! :)

i'm doing all right; just stuck in a routine of work work and more work ;p but occasionally i get to see my bf, so it's not too bad, haha.

mercurylady said...

Cool shades! I love those lashes. TOO bad i suck at putting them on!

tiff said...

I love the contacts and your lashes too! I've wanted contacts forever, but never got around to buying them. I probably wouldn't know what colors would look good on me anyway. He looks so cute :D.

Kaye said...

your little man is sooo adorable! I love the shades by the way, they match your contacts! One can't have enough of shades! I just scratched a pair that i really liked on sunday. time to go buy a replacement!

FANZCY said...

that sunglasses look hawwwwt on you girl...so pretty